You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Audi tunel

Podaci o projektu

Lokacija: Ingolstadt, Немачка

Takozvani Audi tunel, trasa novoizgrađene ICE- železničke veze između Nirnberga i Minhena, jednim svojim delom podzemno prolazi ispod proizvodnog pogona fabrike automobila. S obzirom na činjenicu osetljivosti proizvodnog pogona na vibracije, odustalo se od iskopavanja metodom miniranja. Umesto toga, objekat je nastao metodom pokrivenog iskopa. Nakon izrade zidova dijafragme i donje ploče, spoljni zidovi tunela rađeni su jednostrano i betonirani uz potporne zidove.

Zahtevi

  • Montaža oplate za zidove sa jednim licem uz izbetonirane zidove dijafragme
  • Brzo i precizno betoniranje

Klijent

ARGE Tunnel/Einführung Ingolstadt
Walter Bau-AG vereinigt mit DYWIDAG, NL Untertagebau München und Ed. Züblin AG, Minhen

Benefit klijenta

  • Završetak betoniranja u predviđenom roku
  • PERI držači ankera za efikasnu ugradnju ankera prilikom upotrebe SB ramova
  • Na svaki SB ram postavljana su dva ankera sistema DW 26, kako bi se bezbedno prenosila velika opterećenja (dozv. opterećenje 2 x 250 kN)

PERI rešenje

  • U delu standardnih preseka, izvođački konzorcijum Arge koristio je elemente TRIO ramovske oplate i SB ramove. Oni su posebno prilagođeni u skladu sa zahtevima projekta.
  • Budući da su predviđene za visinu betoniranja 6,48 m, dve pokretne jedinice proširene su elementima za izjednačavanje i time je omogućeno betoniranje taktova u dužini od 10,20 m.
  • Na početku je osoblje gradilišta premeštalo odvojeno jedinice oplate, da bi ih kasnije sa takta na takt transportovalo pomoću vučne dizalice.
  • Maksimalna visina od 9,60 m betonirana je iz dva dela. Do visine 6,55 m korišćeni su SB ramovi i elementi TRIO ramovske oplate, dok su za gornji segment betoniranja TRIO elementi postavljani na SKS 180 penjajuće konzole.

Korišćeni PERI sistemi