You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

Oresundska veza

Podaci o projektu

Lokacija: Kopenhagen, Данска

Auto-put i železnička veza između Danske i Švedske koja se sastoji od mosta, tunela i veštačkog ostrva koje ih povezuje

  • Dužina tunela: 4 km
  • Početak izgradnje: 1996
  • Završetak betonskih radova: početak 1999
  • Tip konstrukcije: monolitno građeni tunel postupkom nagurivanja, Caisson tehnika (uronjeni tunel)

Zahtevi

  • Proizvodnja 20 tunelskih elemenata, svaki dužine 176 m i 42 m širine u osam pojedinačnih segmenata
  • Kratak rok
  • Strogi zahtevi u pogledu dimenzione tolerancije

Klijent

OTC - Øresund Tunnel Contractors:

  • NCC AB (Švedska)
  • The Laing Group (Velika Britanija)
  • Boskalis Westminster Dredging B.V. (Holandija)
  • Dumez-GTM (Francuska)
  • E. Phil & Son A/S (Danska)

Benefit klijenta

  • Usklađivanje sa striktnim specifikacijama
  • Pouzdana hidroizolacija
Nils Bjelm
Šef gradilišta

Oresundski tunel je najveći monolitno građeni tunel na svetu. Prilikom realizacije ovog projekta PERI je ispunio naša očekivanja. Kratak rok isporuke je takođe predstavljao dodatni izazov, pored strogih zahteva u pogledu dimenzione tolerancije. PERI je nesumljivo održao svoje obećanje u vezi sa uslugama i tehničkom podrškom.

PERI rešenje

  • Dve stacionarne proizvodne linije sa hidrauličnim oplatnim konstrukcijama (od kojih je svaka imala po jednu konstrukciju za donju ploču, dve za spoljašnju i pet za tunelsku oplatu,  Boden-, zwei Außen-, fünf Tunnelschalungen, četiri transportna nosača, privremene temelje kao i dve čeone oplate)
  • Izrada postupkom nagurivanja
  • Projektovanje, izrada i montaža oplatnih mašina za samo 8 meseci