You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.
Železnički tunel sa podzemnim stanicama, proširenjima i ulaznim prostorom
Konstrukcija: metod otvorenog iskopa, dvoćelijski pravougaoni poprečni presek; delimično monolitna izrada
svetla širina: do 21,00 m
svetla visina: 7,20 m do 9,85 m
NCC Construction Sverige AB (Malmö C Nedre, E101)
ARGE MCG Malmö Citytunnel (ulazni deo E201);
Bilfinger Berger AG, Per Aarsleff A/S, E. Pihl & Son A.S.
Donja ploča, zidovi i ploča realizovani su u 10-dnevnom taktu korišćenjem PERI oplate za izradu tunela. PERI nam je, kao i uvek, ponudio najbolje rešenje.
Pokretna konstrukcija sa oplatom prilagođena specifičnim potrebama gradilišta kombinovana je sa iznajmljenom sistemskom opremom: par oplatnih kolica za taktove koji su rađeni unapred, par kolica sa oplatom za oplatu ploče kao i VARIO-rešenje za eliptične armirano betonske stubove duž centra tunela. Osim toga, par kolica sa oplatom za južni ulaz sa dve paralelne tunelske konstrukcije.